reklama

Ako médiá, súčasť tohto systému, klamú

Prirodzene, žiaľ áno, médiá maria voľby. Žiadna demokracia, žiadne občianske záujmy. Totiž všetky médiá vlastnia už iba finančné skupiny, ktoré manipulujú verejnú mienku a tým pádom aj maria voľby, prirodzene vo svoj prospech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes bola jedna z prvých akože objektívnych predvolebných diskusií na TV Markíza.

Slogany Parlamentné voľby na TV Markíza: Pozrite si, čo sme si pre vás pripravili... My vám ponúkame možnosť, ako sa najlepšie rozhodnúť... Spolu s TV Markíza sa môžete rozhodnúť, ktorú politickú stranu či hnutie pôjdete voliť. V našom vysielaní dáme rovnaký priestor každému...

Takéto reklamy televízie sú skoro ako predvolebné sľuby "našich" dobre známych parlamentných strán, ktoré niečo sľubujú, a potom úplne, ale úplne niečo iné, opačne konajú. Takisto ako TV Markíza. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieme, že sofistikovanými a systematickými metódami dokážu médiá tak klamať o verejnej mienke, že ľudia aj tomu uveria a verejná mienka taká potom aj v skutočnosti je. Médiá proste vytvárajú realitu, aj keď je v skutočnosti úplne iná. 

Obrovská pravda spred veľa rokov, že médiá vytvárajú realitu
Obrovská pravda spred veľa rokov, že médiá vytvárajú realitu 

Z tejto diskusie na Markíze stačia 2 príklady. Diskutujúci sú vyberaní podľa "prieskumu verejnej mienky", nie podľa losovania. Proste základom je dlhodobo vyrábaná verejná mienka a voličovi je hneď na začiatku povedané, že ten má šancu a ten nemá. A druhá vec... rovnaký priestor... to asi ťažko. Rovnaký priestor je tak akurát jednu jedinú minútu, lebo ostatný čas musia predstavitelia strán odpovedať na presne pripravený priestor médiami, na konkrétne otázky médií, podľa toho, o koho ide. Médiá určujú, presne na akú otázku, kto konkrétne má odpovedať a ešte ak náhodou odpovedá nevhodne, réžia upozorní moderátora, aby ešte pritvrdil. Je to smutné, ale je to tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu je video odpovedí predsedu strany PRIAMA DEMOKRACIA, ktorá má 3 zásadné body programu a to:

- začať konečne kontrolovať riadiť a odvolávať politikov občanmi - sfunkčnenie referenda,

- zdaniť korporácie a finančné skupiny z ich každého finančného obratu - jedna daň

- a hlavne odstrániť chudobu a bezdomovstvo - jedna dávka každému mesačne 350 € .

Ľudia sa prirodzene pýtajú, odkiaľ by na to bolo. Predsa zdanením korporácií z každého obratu, takisto by sa prejavila čierna ekonomika a z každého obratu by každý platil tiež a takisto plánujeme alternatívnu menu ,Slovenskú korunu, ktorá by to doplňovala a súčasne zabezpečovala rast sebestačnosti Slovenska. Slovenské koruny by "naši" mecenáši asi na tých svojich dovolenkových ostrovoch netočili a neuskladňovali. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každá parlamentná zväčša skorumpovaná strana ešte k tomu dostala za voľby od 4 do 40 miliónov €. Astronomická suma, z ktorej môžu parlamentné strany s médiami pokračovať v rabovaní Slovenska a ožobračovaní ľudí. Žiaľ, malé slušné poctivé strany majú 0 € k dispozícii a tým pádom pramalú šancu na akékoľvek ovplyvňovanie verejnej mienky, lebo médiá zvykli ľudí na to, že strana musí mať lídra a už niečo mali doteraz dosiahnuť a obe veci propagujú iba mienkotvorné médiá a iba oni určujú, kto je líder alebo kto niečo dosiahol.

Je neuveriteľné, koľko bolo protestov TU, je neuveriteľné, koľko aktivít sme aktivisti robili TU , niečo z toho som robil ja TU a verím, že ľudia nemusia voliť podľa médií a verejnej mienky a v týchto voľbách ani nebudú, inak by sa z toho začarovaného kruhu znova na dlhú dobu nemali šancu dostať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Klasický príklad 

klasika - Lýbia, Ukrajina, Jemen,Sýria, Čile...
klasika - Lýbia, Ukrajina, Jemen,Sýria, Čile... 
Na Slovensku je to tak, protimonopolný úrad vyrába monopoly, takisto ako zdravotná poisťovňa vyrába choroby a sociálna poisťovňa žobrákov.
Na Slovensku je to tak, protimonopolný úrad vyrába monopoly, takisto ako zdravotná poisťovňa vyrába choroby a sociálna poisťovňa žobrákov.  
Prostitútka oblbuje len jedného, médiá milióny ľudí naraz.
Prostitútka oblbuje len jedného, médiá milióny ľudí naraz.  

A účelové zhrnutie v televíznych novinách nepotrebuje komentár

UŽ NEVOLÍM TELEVÍZOR, NEVERÍM KLAMSTVÁM.

Aj hneď môžete niečo urobiť pre ľudí dobre, šírte tento blog, zvýšte karmu (síce to v TOP 10 aj tak neuvádzajú...), ale hlavne osobne ovplyvňujte ľudí vo svojom okolí, aby nevolili podľa klamstiev médií, médií finančných skupín.

Jozef Šolc

Jozef Šolc

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky aktivista, Slobodný občan, počúvam a podporujem Slobodný vysielač, odoberám a podporujem Zem a Vek, podporujem a sledujem televíziu INTV. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu